06.12.2013

December

Hej!

Så er vi endelig gået ind i december. Det er allerede gået rigtig hurtigt, synes jeg. Sneen er endnu ikke helt faldet, men der har været lidt sjat og masser hagl i dag, så det går vel fremad. Jeg får spist en masse julegodter, drukket en masse te og selvfølgelig set julekalender (det er obligatorisk - lige meget hvor gammel man er, haha!). Dog får jeg ikke taget så mange billeder. Jeg glæder mig til solskinsrige vinterdage med tykke snetæpper liggende på jorden.


Her er en af mine eneste vildere redigeringer. I husker nok dem fra halloween, der jo var noget nær mine første seriøse fotomanipulationer. Selvom dette billede ikke ser heeelt ægte ud, endte jeg alligevel efter lang tids arbejde, med et resultat, jeg er nogenlunde tilfreds med.

Husk at tjekke min facebookside, og kig forbi min instagram. :-)

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar