25.10.2013

Rom og nye tider

Hej!

Jeg håber, at I alle har haft en dejlig ferie. Jeg har i hvert fald. Vi var jo fire hele dage i Rom, og det var en skøn ferie. Vejret var fantastisk, maden var fantastisk og selve byen var jo et hele museum i sig selv. Vi boede tæt på Colloseum, som vi så gik/løb forbi et ar gange, men også Castel skt. Angelo, skt. Peters Kirken og Foro Romano fik vi set. Jeg tror jeg vil poste flere billeder her på bloggen, men et par vil også komme op på min facebookside.



I tirsdags var min far og jeg ude at løbe og så solopgang over Cirko Massimo.
Og apropros løb, så er det tid til at lægge hverdagen lidt om. Jeg bruger alt for meget tid på ingenting og for lidt tid på motion. Jeg bliver nødt til at træne mere, ikke meget, bare en lille smule. Og på en eller anden måde må jeg finde motivationen til det. Det skal nok gå.

xoxo Mille.

1 kommentar:

  1. Bare rolig, hvis det kommer til løb skal du bare løbe et par gange, så bliver du helt afhængig af det ;) det er i hvert fald sket for mig XD og løb en tur i skoven eller ved mosen med noget musik, det er utroligt afslappende :)

    SvarSlet