26.10.2013

Kirker og sorte katte

Et lille indlæg om Rom. Mine indlæg bliver ikke i kronologisk rækkefølge, men i den rækkefølge, som jeg vælger at redigere billederne i. Haha, lidt forvirrende, men det skal nok blive godt!


I mandags stod vi tidligt op og tog ind til Peters kirken. De andre gange vi var der, var det ekstremt lang kø for at komme derind, men morgenkøen varede vist ikke mere end et kvarter, ti minutters tid, så det var jo helt i orden. Vi valgte at gå op til toppen af kuplen, så det var fyrre kilometers trapper vi lige skulle bestige. Man var noget svedig, da man kom derop. Især mig, for jeg valgte at tage et ærmeløs top på med en læderjakke udover. Man må jo ikke vise skuldre, så jakken lå tungt om mine skuldre hele vejen. Men udsigten var fantastisk! Og en anden god ting ved at stå tidligere op end så mange andre var, udover at have mere plads, at lyset var meget smukkere end bare et kvarter efter billedet her er taget.


Senere gik vi ned igen og ind i kirken. Jeg var klar over, at den var stor, men denne var jo enorm! Og smukt dekoreret også.


Når vi gik fra vores værelse og ned til Colloseum gik vi gennem et par parker. Den ene var fyldt med katte, så vi fik stiftet bekendtskab med især denne nyesgerrige killing.

Ellers har jeg en nogenlunde stille og rolig weekend med lektier og forhåbentlig også noget afslapning.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar