09.09.2013

Crochet

Hej!

Det er virkelig ikke tit jeg får nye venner i min garderobe, da jeg har virkelig svært ved at finde ting jeg kan lide. Min stil er ret bred, jeg elsker den sorte og lidt mere rå stil, men jeg er virkelig også forelsket i mere feminine og søde ting. Da der så endte en pakke hjemme på mit bord, må jeg virkelig indrømme at jeg var spændt. For selvom jeg synes godt om de lyse, søde ting, ved jeg virkelig ikke om jeg kan gå med dem. Men disse shorts fra Americandreams.dk er simpelthen for søde!




De koster kun 190 kr her, men de fås også i sort, lyserød og tyrkisblå. På deres side er der simpelthen de sødeste feminine ting, men samtidig er en del af det også blandet med noget lidt mere råt. Jeg er i hvert fald så glad for mine shorts, og det er jeg ikke ene om. Op til flere mente de var vildt søde også, og min søster og mor er også lidt misundelige, haha.

Hav en fortsat god dag!

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Den var utrolig fin!! Også misunnelig ..

    SvarSlet
  2. sv: Det er ganske gøy! Hvordan er skolen etter ungdomsskolen i Danmark?

    SvarSlet