11.08.2013

Så længe det nu varer

Hej!

Åh, hvor kan jeg ikke lige overskue, at jeg starter i skole i morgen. Heldigvis starter vi virkelig blidt ud, men stadig. Lige nu har vi min kusine og tante på besøg, så jeg har ikke kunnet tage nye billeder overhoved. Og egentlig er det overraskende, at jeg overhoved kan blogge. Men jeg gør hvad jeg kan!



Selvfølgelig bliver det fint nok at komme i skole igen, og man vænner sig jo hurtigt til rytmen, men alligevel er tanken om at skulle op i 9., projektopgave, terminsprøver, afleveringer, høje krav og i sidste ende afgangsprøver, ret skræmmende. Jeg vil meget hellere blive hjemme, spille PlayStation, læse og så når solen går ned, tage ned i skoven, til søen eller på mærken og tage billeder.

Husk at følge mig på instagram: camilladnilsson og immillah

xoxo Mille.

1 kommentar: