14.07.2013

Bubbles

Hej!

En af de sidste dage i Løkken brugte min søster og jeg på at tage billeder i solnedgangen. Min søster kom en dag hjem med nogle sæbebobler og insisterede på, at vi skulle tage billeder af dem. Det takker jeg da ikke nej til! Det var virkelig hyggeligt at stå i solnedgangen med sæbebobler over det hele. Det var ikke let at fokusere på boblerne, så det morede vi os lidt med.




Desværre måtte vi gå ind igen meget hurtigt, da vi blev overfaldet af myg. Så det var bare ind i myggefri omgivelser med frisk aloe vera på alle de myggestik, vi havde fået tilkæmpet os. Det er uden tvivl det værste ved den danske sommer.

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig fascineret af alle dine fantastiske billeder på bloggen! Det første billede her er virkelig godt! Jeg elsker også din måde at skrive på i dine indlæg, jeg ved ikke hvad det er, du har bare et godt ordforråd, haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak! Det betyder virkelig meget <3

      Slet