14.06.2013

Endelig weekend

Hej!

Hold da op, hvor er jeg gået skoletræt. Også selvom man godt kan mærke, at intesiteten i timerne er noget lavere, og at lektiemængden også er faldet. Det betyder dog ikke, at vi ikke laver noget. I går var vi i Folketinget til noget, de kalder "Politiker for en dag". Det er et slags interaktivt spil, hvor man er delt op i partier, og hvor man skal udforme sit partis mening. Man får en mobil, man skal gå rundt med, hvor ma nogle gange får opkald fra andre politikere eller folk, der er enig eller uenig med partiets holdning. Man skal senere ind i den rekonstruerede folketingssal, hvor der skal holdes taler og stemmes. Udover spillet, fik vi også en mindre rundvisning på Borgen.


Jeg er virkelig ked af billedets forfærdelige kvalitet.

Ellers ser jeg godt frem til nyde weekenden. I morgen skal jeg prøve Feet a Fish med min moster. Det var det gavekort jeg fik af mine forældre i fødselsdagsgave. Min moster fik også et gavekort, da hun har fødselsdag dagen før mig. Det bliver vildt hyggeligt!
Men inden jeg virkelig kan nyde, at vi har weekend, skal jeg til træning. Jeg kan vildt godt lide at spille basket, og mit hold er helt fantastisk, men vi kender vel alle, at man nogle gange bare kører fast.


Er lidt ked af fokuspunktet på billedet ovenover, men jaja. Synes det var så fint med solen, de mange farver og den helt mørke busk som baggrund.
Men jeg er virkelig uden inspiration for tiden. Tror ikke jeg har brugt mit kamera hele ugen, hvilket jo er en skam.
Så jeg håber, at der med ferie kommer inspiration!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar