22.05.2013

Splash

Hej!

Jeg fandt lige et billede frem fra i sommer. Redigeringen var elendig, så jeg lavede den lidt om. Er der nogle, der kan huske dette billede?

Billedets tema er sommer, noget som jeg allerede savner efter blot to dage med regn. Jeg håber det bliver godt i weekenden! Har nogle planer om et mindre shoot.


Det var hyggeligt hos Marie. Desværre har vi ikke så meget tid derovre, da vi først har fri kvart over tre. Jeg har træning i aften - klokken halv ni til elleve. Men det skal nok gå. Vores mærkelige meget sene træninger varer forhåbentlig kun til sommerferien. Jeg glæder mig til sol, sommer og strand!

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Sikke et fint billede! :) Jeg har altid godt kunne tænke mig at lave sådan nogle billeder med vand, men har aldrig fået gjort det ...
    Det skal nås inden jeg dør! hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det synes jeg også du skal gøre! Det er simpelthen så sjovt, og det er også sjovt med alle de fejl man laver, haha!

      Slet
  2. Virkelig fedt billede! Jeg har ikke set det før, men har heller ikke fulgt dig i så lang tid:(
    Håber virkelig os det bliver godt vejr i weekenden, da jeg skal spille håndbold udendørsstævne (på græs):-/
    Udover det, vil jeg lige sige, jeg virkelig elsker læse din blog!
    Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Åh ja, det kan jeg godt forstå! Krydser fingre for dig :D Held og lykke!

      Slet