10.05.2013

09-05-2013

Hej!

Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Dagen i går var simpelthen bare så fantastisk som den overhovedet kunne være. De sødeste gæster, lækker mad, rørende taler, god stemning og fede gaver. Jeg kunne ikke forestille mig noget bedre. Selve konfirmationen i kirken var også helt fin, og slet ikke kedelig, som man ellers godt kunne forestille sig. Der var et band, der spillede et par Nephew-sange, vi fik gode råd af forsangeren for Nephew, Simon Kwamm, og vores forældre skulle synge! Ingen af konfirmanderne viste noget om det, haha!


Om morgenen var vejret virkelig ikke godt. Det regnede, himmelen var helt grå og der var ret koldt, så man nåede lige at blive lidt bekymret. Heldigvis lyste det op, og allerede da vi tog hen til kirken var vejret meget bedre! Det stoppede ikke der, for det blev ved at lysne op og blive varmere, og da vi kom ud fra kirken var det næsten sommerligt. Det er også det fedeste, når det hele foregår i telt.

Jeg lover, at I nok skal høre meget mere om min fantastiske dag! Jeg skal lige have photoshop til at fungere, men så skal det nok komme.

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at høre om dine gaver!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til at vise dem!

      Slet
  2. Hvor var du smuk! Gerne en masse billeder fra selve dagen og af gaverne! :D

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusind tak <3 Jeg er virkelig glad for, at du glæder dig!

      Slet