28.04.2013

Spring is in the air!

Hej!

Her er lidt flere billeder fra i lørdags. Som I nok kan se, er billederne her en del redigerede, med fede kontraster og stærke farver (i hvert fald på min computer, that is, haha!). Det er et eksperiment, så I må meget gerne tilkendegive jeres mening!




Foråret er uden tvivl sat ind, og det kan klart mærkes på mit humør. Jeg har så meget mere overskud og jeg er generelt bare mere glad her i disse tider. Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan jeg har kunnet overleve en hel vinter i mørke og kulde. Dog er vejret i dag ikke noget at råbe hurra for. Blæsende med regn og kulde.
Skolen i dag var dejlig let. I de første to lektioner snakkede vi om praktik og konfirmation (da størstedelen af klassen blev konfirmeret i lørdags). I tysk spillede vi rundbold og det samme i idræt. Så jeg klager skam ikke!

xoxo Mille.

3 kommentarer:

  1. Du er virkelig fantastisk god til at tage billeder! Kan du lave et indlæg omkring alt dit kameraudstyr (hvis du altså ikke allerede har gjort det)? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jo, det kunne jeg vel egentlig godt. Skal desuden også have opdateret min side 'kameraudstyr':)

      Slet
  2. Super flotte billeder! :)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet