27.04.2013

Blomster hører med til en konfirmation

Hej!

Grunden til manglende blogning i går er, at jeg var til konfirmation hos en fra mit hold, men som også går i min parallelklasse. Jeg var den eneste fra holdet hun havde inviteret med, så jeg fik snakket med hendes kusine det meste af dagen.
I dag var jeg så nede ved kirken, efter at dem fra min klasse blev konfirmeret. Jeg fik givet roser, sagt tillykke, taget billeder og krammet de smukke konfirmander. Jeg glæder mig bare mere og mere til, at det bliver min tur. Jeg skulle gå hjem fra kirken, men det var ikke slemt, når kameraet hang om halsen. Foråret er til at se alle vegne nu, og fuglesang og duften fra blomsterne gør mig virkelig i godt humør!




Nu skal jeg desværre rydde op i mine skoleting og derefter luge ukrudt i haven. Det er ikke lige det jeg har allermest lyst til.
Hav en fortsat god weekend!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar