29.03.2013

One big family

Hej!
Hvor jeg elsker ferie! Der er tid til alt. Dagen startede ud med en morgenløbetur omkring stranden og i byen med min far. Lækker brunch med hele familien blev det også til. Derefter endnu en tur til byen for at kigge på tøj. Min yndlingsbutik er endelig åbnet igen efter vinterhi, men desværre fandt jeg ikke noget. Butikken er blevet en del mere poppet end den var sidst. Det er lidt ærgerligt, synes jeg, men det er selvfølgelig det, der sælger.
Ellers prøvede min far og jeg at få billeder af de to hunde sammen. Jeg kunne nemlig godt tænke mig et godt billede af mig og hundene, men det er ikke helt så let. Den lille skræmmer den store væk, og ingen af dem vil sidde stille, haha! Så der kom desværre ikke nogle vildt gode billeder ud af det.




Og så lige et billede af den gamle hund.


Alle billederne er taget af min far.

I morgen går turen til Aalborg. Bulle og jeg skal se The Host. Vi har begge læst bogen og synes den er vildt god, så jeg glæder mig til filmen! Forhåbentlig bliver der også noget shopping der, så jeg håber jeg kan finde noget, der falder i min smag.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar