03.03.2013

Hvem er hun egentlig?



Min livret er sushi Jeg spiller basketball på forholdsvis højt plan Jeg elsker at fotografere Jeg cykler med cykelhjelm Jeg kan godt lide at digte små historier Jeg hader afleveringer Jeg går efter at blive civilingeniør Jeg kører på iPhone nr 2 Jeg elsker at rejse Jeg betaler selv mine kameraer og mobiler Jeg har ikke min egen computer Jeg har ikke skiftet klasse Jeg bliver glad af solen Mit yndlingsrejsemål er Australien Jeg elsker store hunde Jeg synes at hunde af racen labrador er små Jeg er naturlig blond, men bliver mere og mere mørkhåret Jeg elsker fremmedsprog Jeg har mødt seks personer fra nettet Jeg elsker smykker, men går sjældent med dem Jeg kæmper for at komme til Australien igen Jeg har ingen intentioner om at blive professionel basketballspiller Jeg elsker smoothies Jeg er ofte sarkastisk, men folk, der kender mig ved hvornår jeg mener det Jeg synes selv jeg er kedelig Jeg elsker at cosplaye Jeg elsker bær Jeg elsker indlæg som disse Jeg følger mange blogge Jeg har den opfattelse, at min blog skal handle om mit liv, men at mit liv ikke skal handle om min blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar