06.02.2013

Elliot - part I

Hej!

Stilhed igen på bloggen. Søndag efter kampen tog vi over til Asse, min far og jeg. Vi skulle bare lige sige hej til Elliot og stille kameraet. Min far blev noget så blød, da det lille væsen sad hos ham i en halv time, hihi.
I mandags tog jeg så hen til Asse efter skole, og sammen havde vi et lille shoot med Elliot. Det var ret besværligt, da der allerede var ved at blive ret mørkt, og jeg ville ikke skrue helt op for ISO'en, så de fleste billeder blev lidt rystede.

Her får I lige et par billeder af den lille malteser. Jeg ville gerne give jer flere i dag, men skal jo også nå i skole!



Også selvom ISO'en ikke var helt skruet op, blev billederne stadig ret grynede :-( Og rystede. Men jaja.

I får flere billeder i morgen! I dag står den (som altid) på Vampire Diaries med Marie og Asse, og så en løbetur i aften, med mindre det er alt for glat. Jeg ved ikke med jer, men i Virum skal man godt nok passe på, for vejene er isglatte!

Og så er det jo snart vinterferie! Glæder mig så meget! På fredag får I en idé om, hvad min vinterferie skal gå med.

xoxo Mille.

2 kommentarer: