02.02.2013

Camera love

Hej!

Jeg ved godt, at jeg er verdens værste blogger. Jeg har nu lovet blogning to gange, og jeg har forsømt jer begge gange..

Langt det meste af fredagen blev brugt på hygge og spil. Om aftenen var der U18 kamp, hvor vi for første gang i denne sæson stillede op med 10 spillere! Efter kampen kom Asse. Vi snakkede i tre en halv time, og så satte vi os ind i stuen og så Bones til lidt for langt ud på natten. Ej, okay, det var ikke slemt, men i forhold til, at vi skulle forholdsvis tidligt op i dag + endnu en kamp, var det måske ikke så smart, hihi. I dag har min far fødselsdag, så den stod på hjemmebagte boller, kakao og frugt til morgenmad.

Nu er jeg så hjemme, og om en time får vi gæster.

Menmen, det vigtigste i dette indlæg! I går ankom en pakke fra eBay. Jeg synes ikke, at jeg havde bestilt noget overhoved, men det viste sig at være denne skønne, lille sag, som jeg bestilte for over et halvt år siden!



Jeg undskylder de dårlige billeder, men mit stativ er simpelthen så latterligt, som det kan være! Kameraet bliver ved med at tippe, så det sidder aldrig helt fast. Det har sikkert noget at gøre med vægten, så jeg må anskaffe mig et nyt, så snart jeg kommer til penge igen. Hvilket godt kan tage noget tid.

I morgen står den på endnu en kamp. Det tager det meste af dagen. Sen eftermiddag smutter jeg forbi Asse, der får sin nye hvalp! I får dog ikke billeder af den før.. Det ved jeg ikke, måske mandag, måske tirsdag, måske senere...
I kan se Asses anden hund da hun var hvalp her. Tag jer ikke af den forfærdelige tekst. Jeg synes selv, at jeg er blevet bedre til det med blogning, haha!

God weekend!

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Du er da ikke en dårlig blogger bare fordi du har haft et liv at passe. Du burde blogge for din egen skyld - ikke for dine læseres skyld. Personligt er jeg større fan af færre opdateringer med godt indhold end konstante opateringer, der ikke har det helt store indhold :)

    Sikke dog en sød ring :D Den ligner rigtig meget en halskæde som jeg har. Kamera smykker med blingbling er bare så søde~
    Og et lille tip til din beskæring af billeder - prøv at være mere opmærksom på at få det, du fotograferer placeret enten i midten af billedet eller i det gyldne snit :) Hvis dette ikke lige lykkedes når du tager billedet, så kan du beskære det i Photoshop.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du vel have nok så ret i :-)
      Har også prøvet at få fat på en halskæde, for, ja, de er simpelthen så søde!

      Ja, det har du ret i. Egentlig ret uprofessionelt at jeg ikke tænkte på det :-( det vil jeg huske til de næste gange! Tak!
      Jeg er virkelig glad for alle dine kommentarer og tips. Det er jeg virkelig! Tusind tak!

      Slet