05.01.2013

Ude godt, hjemme også godt

Hej!

Så er vi hjemme i DK igen. Ude godt, hjemme bedst, plejer man at sige, men jeg kunne godt bruge lige et par måneder mere Down Under. Jeg savner allerede varmen og roen.
Jeg har simpelthen så meget at fortælle! Nåde på det personlige, oplevelsesrige og materielle plan! Jeg aner simpelthen ikke, hvor jeg skal starte! Man kan vel altid starte fra starten, og det tror jeg også er det jeg gør - også selvom det kommer til at tage noget tid. Jeg skal jo også få klemt en spørgsmålsrunde-besvarelse ind midt i det hele, og jeg har også en helt masse andet udover selve ferien jeg skal have vist jer.


Jeg har en forholdsvis stor overraskelse (men bliv nu ikke skuffede), der forhåbentlig vil gøre blogningen bedre! Jeg er i den syvende himmel, tro mig!

Jeg glæder mig meget til at fortælle jer alt og håber selvfølgelig, at I er lige så spændte som mig! Jeg tror ikke jeg får blogget mere i dag, da jeg lige vil indhente den manglende søvn. Det er ikke let for mig at sove i et fly. Jeg håber helt klart, at jeg får blogget i morgen, men jeg skal også lige følge op på lektierne, så ja. Men vi skrives i hvert fald!

xoxo Mille.

1 kommentar:

  1. Hej:)

    Fin blog!

    Skal vi følges? Hvis du starter med at følge mig og skriver en kommentar med det, så vil jeg rigtig gerne følge dig bagefter:)

    Knus Emma...

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet