20.01.2013

God mad gør familien glad

Hej!

I går var det min tur til at lave dessert. Så efter jeg kom hjem fra kampen i går, var det aftensmad og så skulle Camilla igang med kokkeriet!
Desserten stod på mine fine banan/æg pandekager - men denne gang tilsat havregryn! Det viste sig at være en god idé, da det, for det første, gør pandekagerne endnu mere sunde end de allerede er, og, for det andet, smager det godt.





Til sidst blev der tilsat stracciatellais. Det er fair nok, når pandekagerne er sunde ;-) Det smagte super godt! Kan godt anbefales!

Opskriften er som altid:

2 æg
1 banan
Havregryn til du synes konsistensen er god

Til fire mennesker ville jeg anbefale at bruge dobbelt portion. I går havde vi dog kun 3 æg, så det blev en halvanden portion. Der fik vi fire små pandekager hver.

Ved ikke om jeg får blogget senere i dag. Har nok nogle dråbebilleder, som jeg kan vise jer på et tidspunkt. Men jeg mangler stadig en engelsk boganmeldelse og skrive matematikken ind. Det skal gøre i dag, efter kampen og dommerbordssidning.
God weekend!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar