25.01.2013

Den dejligste morgen

Hej!

Igen i dag skinner solen! Dagen i dag var forholdsvis let. Tysk, hvor vi ikke lavede vildt meget andet end at rette lektier, i dansk fik vi en lille test, holdt fødselsdag for Vera og havde nationaltest. Det har vi haft i geografi, fysik og dansk nu. Geografi gik forfærdeligt, fysik gik nogenlunde og dansk har jeg en god fornemmelse af. Så nu venter vi bare til resultaterne, haha. Matematik stod på lette opgaver i bogen, terningespil og musik. Så ikke en helt dårlig fredag!

Som sagt har jeg billeder fra en gåtur. I søndags tittede solen også frem! Dog kun om morgenen og jeg skulle også spille kamp, men det blev til en dejlig morgengåtur med hele familien. Der var ekstremt dejligt vejr, sol og en frisk kulde, der ikke var slem. Så fantastisk.






Billedet ovenover er faktisk ret specielt. Min mor sagde, at hun synes, at det sted så virkelig smukt ud (har slet ikke fået skønheden ned på to-dimensionalt billedformat, desværre) og jeg var enig. Så nu er vi igang med et projekt. Jeg vil tage et billede præcis det sted om en tre måneders tid, når hele skoven er lysegrøn. Og igen til sommer. Og til efteråret. Jeg glæder mig super meget, det bliver vildt sjovt, når jeg er færdig!

Men en dejlig morgentur, det var det.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar