01.12.2012

FIND ME BACKSTAGE

Hej!

Som lovet i går, et indlæg i dag! hihi. Tænkte I nok hellere ville have det i dag end i går.. Jeg ville ikke kalde det er 'outfit-indlæg' (selvom det går under den kategori), da jeg egentlig kun gad tænke over trøjen og ikke resten af 'outfittet'. Trøjen er min mors, men jeg har fået lov til at bruge den. Hun havde den på da hun spillede koncert her for et par uger siden, haha.


Man kan ikke se det på billedet, men det sner faktisk! Elsker den første sne! Og hader den forfærdeligt meget efter kort kort tid.


Som sagt er i dag lidt booket. Living Things venter på mig på biblioteket og kirken holder julemarked, hvor Asse og jeg har sagt ja til at hjælpe til fra 16-17. Til gengæld er alle afleveringer lavet. Dog er der projektuge. Og skal også lave en engelsk fremlæggelse færdig, som jeg ved jeg kommer til at sidde med alene, hvilket er ret trættende. Men men. Nu må jeg bare nyde weekenden, nyde at det er første december og så gemme bekymringerne til senere.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar