30.11.2012

Juleklippedag

Hej!

Dejligt med en kort, ubekymrende dag! Juleklippedag! hihi.
Først var forældrerne der også og så de reklamefilm, vi har lavet. Vi fik massere af (usund) mad, så føler jeg kunne lægge mig til at dø nu. Ellers fik pigerne lavet en fin dør og dekoreret vores klasselokale, mens drengene og mig og Asse fik spillet poker. Vi kunne ikke rigtig finde ud af det, så vi var sammen med en der kunne. Det gik nogenlunde, og vi fik da lært de grundlæggende regler.


Nu sidder jeg i stolen, føler mig ekstremt fed og klam, hører en Muse afspilningsliste på youtube, orker ikke træning senere (selvom det klart er bedst for mig) og tænker på hvor meget jeg ikke glæder mig til projektugen. Skal nok ud og tage nogle billeder til jer til i morgen, da jeg stortset ikke er hjemme der. 
Det hedder biblioteket, træning, kirke og gæster, så har lidt travlt, heh.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar