01.11.2012

Waiting


Alle disse ting bliver en del af min vinter. Om kun 44 dage tager vi afsted! 15. december. Jeg kan slet slet ikke vente! November må for min skyld meget gerne gå hurtigt. Jeg må nok lave nogle planlagte indlæg så I ikke helt glemmer mig.

Ellers prøver jeg bare at nyde livet i kolde Danmark. Æder pt lidt for meget slik, da Asse og jeg skræmte børn og gav slik i går, men der var massere tilbage og Bulle var også ude, så vi har en skål slik stående, hvilket ikke er godt for min vægt, kan jeg godt indrømme. Overvejer at løbe en tur i stedet for at tage til japansk, da jeg lige nu ikke rigtig lærer noget. Ellers nyder jeg de meget få lektier vi nu har, hvilket er en kæmpe befrielse i forhold til de 7 afleveringer plus det løse inden ferien.

Undskylder den flotte collage, men savner virkelig photoshop på Maggie.
Hav en godt dag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar