01.11.2012

den første november totusindogtolv

Hej!

Tænkte jeg lige ville opdatere igen. Jeg kom faktisk ud at løbe, tro det eller lad være. Hele 6 km kom det op på! Til gengæld er styrketræning aflyst, da vores træner skal på arbejde. Har jo slet ikke fortalt, at vi blev smidt ud af styrketræningsrummet i tirsdags. Der kom simpelthen en mand, der begyndte at skælde os ud, fordi vi ikke var 16. Simpelthen. Desuden blev nogle fra holdet beskyldt for at lyve, da de sagde de var 14.



Ellers tog jeg mig tid til at tegne. Vil gerne lære at tegne pels (det kommer nok ikke til at ske) og da jeg efter et par halvhjertede forsøg prøvede at tegne lineart på en ulv gav op, fandt jeg denne super flotte (og svære..) lineart på deviantart. I ser så her på mit forsøg på pels. Ah, kom igen Camilla. Haha.

Så er det jo den første november, simpelthen. Og fredag i morgen! Synes godt nok ugen er gået hurtigt, men kunne dog også bruge noget weekend! I næste uge skal vi på gymnasiet i fire dage, et HTX-gymnasium i Lyngby og VG (Virum Gymnasium).

Desuden kom vores gamle matematiklærer på besøg. Både et hyggeligt og sørgeligt gensyn. Da han kom gik det op for mig, hvor meget jeg savnede ham. Kender I det? Jeg er så glad for min skole og mine lærer. Jeg falder bare godt i hak med langt de fleste af vores lærere, og med vores gamle lærer var timerne bare fantastiske. Han kæmper heldigvis for at blive vikar i nogle af vores timer, så vi kan have ham igen.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar