13.11.2012

Roomtour

Hej!

Som mange andre har vist deres værelse, må det blive min tur, hehe. Fik lavet værelset om her for et år siden eller noget, så er stadig ret godt tilfreds med det. Gennem tiden er der selvfølgelig også rykket lidt videre rundt og tilføjet ting.

Dette er hvad man ser, når man går ind ad døren:

Hvis man ser til venstre er dette udsigten. Døren går ud til haven og spejlene gemmer mit skab.


Hvis man går hen til spejlene og kigger tilbage mod døren, er dette hvad man ser.


Fra samme sted kigger man til højre og ser mit skrivebord og døren. Opslagstavlen gemmer på nye og gamle minder. Den høje reol er også hjemsted for lidt og hvert, haha.


Dette er mit forholdsvis nye (og højtelskede) hjørne. Vi startede med kun at stille billeder der, senere kom stativet til og til sidst hev vi min fars gamle spejlrefleks ned fra loftet og stillede det på. Det ser super fedt ud, synes jeg.


Fotostudiet har også fået en fin plads i mit hjørne.


Det var så mit værelse, hihi. Hvad synes I? Er der nogle relationer til jeres eget værelse?

xoxo Mille.

4 kommentarer:

  1. Ejj hvor er det fedt! Jeg ville dø for at have plads til så mange ting på mit værelse! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også godt tilfreds! Har vist huset største værelse, hihi. Nogle gange er her bare lige lidt for meget!

      Slet
  2. Det er rigtig fint! :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor der er mulighed for at vinde et gavekort på 200,- til Morfars Moustache. Kig gerne forbi konkurrencen her: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/11/konkurrence-2.html

    KH Stine // stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet