11.11.2012

Med ører og hale

Hej!

I morges lå endnu en pakke til mig! Denne gang indeholdt den ikke mindre end et ekstremt nuttet cover til min mobil. Mener jeg fik det for kun 13-15 kr eller noget, så jeg er godt tilfreds! 






Er jeg den eneste, der synes weekenden er gået virkelig hurtig? I går trænede jeg et par timer med 2. holdet og kom hjem, og så pludselig var kl. meget. Og her kl. halv tolv skal jeg spille med damernes 2.hold. Jeg kender ingen derfra og aner ikke en gang hvor gamle de er - men tænker de er bare lidt ældre end mig. Måske meget. Det bliver spændende, i hverfald.

I morgen skal vi på Handelsskolen i Lyngby. Er helt blank i forhold til hvordan vi kommer derud. Men det skal nok gå.

Hvordan har jeres weekend været og hvad står næste uge på?

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar