20.09.2012

Skjorter

Hej! (totalt vild overskrift, man!)

Som lovet får I et new in indlæg.
I mandags var Asse og jeg nemlig i Lyngby på en super hyggelig shoppetur! Jeg havde set en skjorte da jeg var med mine mor i centeret for noget tid siden (har jeg fortalt om den?..) og hun tilbød faktisk at købe den. Men jeg sagde nej tak, fordi jeg fik dårlig samvittighed over, at hun skulle betale den - selvom jeg elskede den. Og det selvom jeg altid klager over, at mine forældre aldrig betaler mit tøj, haha!

Her får I lige et par selvtagede billeder (gid jeg havde en fjernbetjening...).







Skjorte Only 300,-  |  Skjorte Monki 280,-


Og en trofast ven på settet. Han er altid med når jeg/vi tager billeder! Hyggeligt, haha.

Men i hvert fald var det skidehyggeligt. Først ledte vi efter min skjorte, så skulle jeg også lige købe et par andre ting til husholdningen, noget ansigtsrens, og ellers kiggede vi bare rundt. Jeg fik også min Joe and the Juice-debut! LOVE IT, ikke så meget andet at sige der.

Som sagt er den øverste skjorte fra Only - den min mor ville betale. Asse og jeg kiggede tilfældig i Monki, hvor vi fandt denne skjorte. Blå til mig, og en støvet rosa til Asse.

I går spillede vi fodbold med klassen, noget pigefodbold, hvor vi klarede os ret godt. Der er mange, lange historier fra i går, men de er nok ikke så spændende, haha. Bagefter tog jeg hjem til Asse, hvor vi så det nye afsnit af Bones (der lige har haft præmiere på 8. sæson i mandags!), og ellers slappede vi bare af.

xoxo Mille.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar