20.09.2012

Dag 8

dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor

Mine mål for denne måned må være, primært, at træne jævnligt og godt, hvis man kan sige det sådan. Nu styrketræner vi jo med holdet to gange om ugen, men vil også gerne blive bedre til at træne udenfor det. Jeg har selvfølgelig mit program, men jeg følger det faktisk ikke så ofte mere. Til gengæld er jeg begyndt mere på Cassey's videoer (hun har lavet to nye jeg skal i gang med i morgen!). Ikke i dag, da der er styrketræning kl. 19. Men det er nok mit primære mål.

Et andet mål er at spise sundere. Det går allerede meget bedre. Selvfølgelig siger jeg ikke nej til en muffin eller et stykke kage hvis jeg bliver tilbudt det, men det med at gå hjem og liiige tage noget usundt.. niksen. Not anymore.

Mit sidste mål, tror jeg, må være, at være mere kreativ. Men det skal jeg nu nok også holde! Har så mange så mange ideer!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar