25.09.2012

Så har man da også været aktiv!

Hej!

Et træt goddag fra mig. Sidder nu i hallen efter styrketræning. Må nok sige, at jeg har været aktiv!
I skolen syntes vores lærere, at det ville være sjovt, hvis vi løb en 6km rute. Okay så. En veninde og jeg løb hele vejen uden stop og blev da faktisk også de første piger. Jeg er godt nok stolt! Derefter er der præst, så hjem, så til træning i en halvanden time og så til styrketræning. Det har taget mig næsten en halvanden time også.

Er helt alene herovre, da de andre fra holdet ikke kom med, øvøv, men jeg har da fået noget ud af det! I want that killer-body. Det er hvad jeg siger til mig selv, hver gang jeg er ved at give op. I want that killer-body.

Nu glæder jeg mig bare til at komme hjem til aftensmad! Lasagne, mums!

xoxo herfra!

2 kommentarer:

  1. Det er altid godt med træning man bliver så glad bagefter :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. På en måde, haha. Desværre tilhører jeg ikke typen, der bare er super glad efter en træning. Jeg er typen, der tænker: 'åh jeg er træt. Eeej, og det er endda kun tirsdag! 3 skoledage tilbage' så dum jeg er :( men ja, må da sige jeg er lidt stolt alligevel :D

      Slet