23.09.2012

Når alt bare fungerer

Hej!

De mennesker vi var hos i går var ekstremt søde! Deres datter, Maja, var på min alder og hun var virkelig virkelig venlig! De havde to små killinger på en 15 uger, og det viste sig, at Maja også interesserer sig for foto (hun har et Nikon D3200 tror jeg det var). Plusplusplus.. hendes konfirmationskjole var bare.. wow. Den må jeg eje.
Ind til videre har jeg ikke haft nogen idé om hvordan min kjole skulle se ud. Jeg havde kun to ting, jeg tænkte kunne være fint:

1) Noget sort.
2) Den skal 'puffe' lidt.

Og bum, det var Majas kjole.
Jeg elsker den.

Ellers havde vi brunch her til morgen. Vi var alle meget trætte (min kusine faldt i søvn på sofaen, haha), men maden var god. Jeg lavede min banan/æg-pandekager, der blev positivt modtaget. Igen, de kan klart anbefales! (se dem her)

Nyd søndagen!

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Den er godt nok også fin!
    Og din blog er rigtig fed. Kig gerne forbi min! :)

    // Annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet