22.09.2012

Braids

Hej!

Her for tiden er jeg blevet helt vild med at flette! - og lave andre fine frisurer. Det går meget godt, kan både flette end indvendig og udvendig fransk fletning, waterfall og andre forskellige. Så det er jo meget fint.
Fik lavet noget hår på søsteren en aften.



Den første er en sløjfe og den anden er en 'havfruefletning'.
Kan evt. tage flere billeder af det jeg fletter. Det er jo ekstremt hyggeligt! Vil også vildt gerne lære at flette på mig selv.

Nå. Angående i dag. Dette er endnu et planlagt indlæg, da min lørdag er ret booket op. Kl. 12:30 er der en halv times træning for mit vedkommende, så hjem, i bad og ud på min mors arbejde. Tror jeg har nævnt det før.. Min vi skal se laboratoriet, min mors kontor osv. Det bliver virkelig fedt! Derefter skal vi direkte ud til noget mennesker.. Jeg kender dem ikke, men de skulle vist have nogle børn på min alder. Desværre er jeg jo ret genert, men lad os håbe de ikke er det.

Hav en fantastisk lørdag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar