14.09.2012

Motivation


Jeg håber det motiverer jer til at kæmpe for jeres mål.

Husk at være sundt slank. Ikke tynd.
Jeg elsker billede nr. 4. Hvis du holder den sunde livsstil, er der sagtens plads til en kæmpe is i ny og næ! Bare fordi du vil være sund, skal alt det rare ikke udelukkes. En dag på sofaen er helt okay!

Ikke gå hjem og tøm slikskabet alene! Skal skabet tømmes, skal det gøres med andre. Slik, chips, sodavand, is osv. er faktisk sundt for dig, hvis det er i forbindelse med en god oplevelse. Så hvis du er på kur, kan du sagtens sige ja tak til et stykke kage til festen eller en is på havnen. Det er helt okay.

Dette indlæg er måske endda mere til mig selv. Jeg træner mere end nogensinde før, jeg spiser sundere end nogensinde før, og alligevel føler jeg mig større rundt om mavsen end nogensinde før. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Andet end bare at blive ved. Men jeg er ufattelig doven af natur. Jeg er ikke bygget til sport og motion, kun min stædighed holder mig i gang.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar