14.09.2012

Dag 2

meningen med dit blognavn

Desværre er det ikke en særlig spændende historie. Men I får den da alligevel.
Jeg startede med at blogge for.. 3 år siden, måske. Jeg bloggede på cdn.blogg.no. Desværre fandt nogle fra min klasse ud af hvor jeg bloggede efter lidt tid. En person fra klassen blev ved med at kommentere det i klassen, som fx "ej, det lød bitchy, det der indlæg". Jeg blev såret, og endte med at lukke bloggen ned. Slette den, simpelthen. Desværre, kan man jo sige nu.
Jeg flyttede blog, da jeg jo elskede at blogge, og ikke ville lade én person ødelægge det.
Jeg aner ikke hvad der røg gennem hovedet på mig.
Jeg skulle finde et nye blognavn, og da jeg hurtigst ville igang med blogningen igen, tænkte jeg bare: 
- Jeg bliver kaldt Mille. Jeg er mig. Bum. Milleme.

Det har jeg så 'heddet' siden, også da jeg flyttede til blogspot.
I kan faktisk stadig se den gamle blog på milleme.blogg.no.

Men det var vel det.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar