15.09.2012

Ebay-besat

Hej!

Så fik jeg gang i min ebay-konto! Har faktisk gerne villet det i lang tid nu, men først nu er det sket, haha.
Jeg elsker det allerede. Virkelig. Kunne bruger timer derinde! Desværre (eller ikke..) køber jeg ikke så meget. Eller noget, der er "dyrt" (min grænse er ret lav.). Men det er jo fantastisk hvad man kan finde derinde! Glæder mig allerede til mine første pakker kommer, hehe.

Dette er ind til videre hvad jeg har 'købt' (én af dem er en auktion, der ikke er færdig endnu)

Til 0,99$ (5,63kr)




 (ved faktisk ikke hvilken farve.. hm.)
til 1,29$ (7,33 kr)

Glæder mig vildt meget til at shoppe mere! Men er jo ret nede med penge for tiden, og altså.. Hvad kommer jeg til at bruge? Måske kommer jeg til at bruge tingene ovenover en eller to gange, og så glemmer jeg det.. det er sådan en Camilla-ting, desværre. Haha. Nå, kigger videre, mehe!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar