16.09.2012

DIY - Nittede bukser

Hej!

Dette er min første (næsten) DIY, så håber I tager godt imod den!
For lang tid siden købte jeg nogle nitter, som jeg ville sætte i nogle sko. Det blev aldrig til noget, da jeg egentlig bare tror det ville ødelægge skoene. Jeg tror ikke det ville klæde dem at have nitter i.

Menmen, i dag fik min far og jeg ryddet op på mit værelse! Det tog kun også et par timer, men til gengæld er det helt opryddet og fik lige smidt 2/3 af mit tøj i en pose og væk fra værelset, så jeg er nu godt tilfreds. Jeg fandt så nitterne og tænkte, at jeg da snart måtte bruge dem!
Så heyo kreativitet.







Satte noget tape på lommen, så nitterne ville blive nogenlunde lige.
Det var super let, og ser mega fedt ud! Det kan klart anbefales, og skal klart prøves igen!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar