03.09.2012

Another one of these days

Hej!

Okay.. lad mig advare jer: mandag og tirsdag bliver ikke mine bedste blog-dage. Nok heller ikke torsdag senere på året.. hm. Men træning fylder meget og så med dobbelt så mange lektier som sidste år oveni, bliver det ret svært at få tid til det hele.

Efter dette hurtige indlæg skal jeg styrketræne, efter det lektier, aftensmad, sidde dommerbord, træne, i bad, i seng. Bum.





I dag var billede-dag for os. Jeg. Hader. Det. Jeg hader billeder af mig selv. Altid. Det værste ved skolefotografering er, at billederne kommer til at hænge på væggen ved værelserne et helt år. Suk.

Men nu vi er ved billeder, synes I ikke, at jeg er blevet bedre til at lægge billeder ind af mig selv? hihi. Jeg mener dog absolut ikke, at billederne er pæne. Men jo mere jeg kigger, jo mere fortryder jeg, så efter de er lagt ind lader jeg bare være med at kigge. Det går nok.
Ah.. Indlægget her tog lige lidt længere tid end ventet... Må nok hellere videre i mine stramme planer.
Jeg håber på blogning i morgen, men med præst, lektier, styrketræning og træning kan det godt blive liiidt svært.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar