03.08.2012

Stævnefotograf

Billedbombe 





 Elsker dens ben!
 Undskyld b/w! Havde sat monochrome på for sjov og så skete dette..



 
 Rosetslugerhest!


Ææææælsker transportgamacherne! De er så søde og kluntede 
Mia red to LB* (mener jeg det hedder.. ikke bliv sur, Mia!) og endte med to fejlfrie runder. Så det er super flot! Var nu ikke i tvivl om at de ville klare det uden fejl. De er bare et dejligt makkerpar! Så det var det starten af dagen gik på. Jeg har aldrig været til et af Mias stævner før, så det var ret spændende. Det hele, altså! Det var sjovt at se hvor mange forberedelser der er, det var sjovt at føre Gipsy ind i transporteren, og selvfølgelig fedt at se Mia+Gipsy i aktion! Haha 

Jeg ved godt, at billederne ikke er i topkvalitet! Jeg havde meget svært ved at finde de rigtige indstillinger til billederne, så nogle endte med at blive alt for mørke, nogle for slørrede osv. Jeg føler virkelig, at mine 'fotografiske evner' er dalet markant. Jeg er en forfærdelig fotograf for tiden..

Må hellere smutte nu. Der skal styrketrænes og laves Call Me Maybe challengen! Det bliver hårdt, haha!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar