04.08.2012

Forkæl din krop-dag

Hej igen!

Mia og jeg har rigtig forkælet vores krop i dag.

Det startede med en ansigtsmaske til os hver. En hvid chokolade (som virkelig duftede!!) til Mia og en aloe vera (som lugtede som Tiger-balsam) til moi. Har aldrig prøvet at få en hel ansigtsmaske til mig selv, men det var super fedt at prøve!



Efter vi fik vasket masken af, tog vi ned til en hal ca. 500m herfra og spillede badminton. Har aldrig rigtig prøvet at spille mod nogen der rent faktisk kan spille godt (som Mia kan), og har faktisk kun spillet det i skolen, så det var virkelig sjovt at spille sådan nogenlunde rigtigt. Mia vandt selvfølgelig, men det var alligevel gode, lange/korte, svære bolde, der blev spillet, og man fik da løbet lidt rundt.

Som sagt skulle der styrketrænes og lavet CMM-challenge (dræb dine ben her). Vi tog den faktisk hele 2 gange! Den sidste gang fik vi Mias lillesøster med, hvilket var super hyggeligt, så vi alle kunne av'e og klage sammen.

I morgen skal vi hjem - rettelse: Jeg skal hjem, de andre skal i sommerhus, haha. Jeg kører med, så vi tager et smut til Virum. Det bliver virkelig rart at komme hjem. 3 uger er laaang tid at være væk hjemmefra! Selvfølgelig hygger jeg mig virkelig virkelig meget her (det ved Mia også godt ) og vil gerne bliver her længe endnu, men jeg glæder mig nu alligevel til at komme hjem .

Det er mærkelig at tænke på, om en uge er sommerferien slut. Basta bum. Så går der et år og så er det sommerferie igen. År efter år. Ah, okay. I år er nok anderledes, da der jo er ekstra sommerferie for nogle ;-) Australien til jul, glæder mig! Og så konfirmation og fødselsdag, så jeg tror nu året her kommer til at gå hurtigt!

Skrives!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar