31.08.2012

Hey I heard you like the wild ones

Hej!

Der sker sådan set ikke noget spændende i mit liv - lige i dag, da.
Weekenden bliver dog ret vild. Der er træning i morgen + en middag hos Chrille  så det bliver bare super hyggeligt! Søndag står den jo på koncert! Hvis I ikke ved det, optræder Lady Gaga i Parken. Det bliver nok reeet vildt!

Ellers har jeg siddet og gloet på billeder fra Genki taget af en virkelig dygtig fotograf. Burde nok lave lektier, da der både er matematik + matematikaflevering, samfundsfag, dansk, tysk, engelsk og helt sikkert også en masse andet her og der. Og der er jo ikke fordi min weekend er helt fri. Desværre er jeg så dårlig til at komme i gang.

I stedet bestemte jeg mig for at redigere nogle øjne (nærmere bestemt min lillesøsters), men fik desværre kun 1-2 skud, der kunne bruges. Så gad hun ikke mere. Så I må leve med nogle ens billeder.

Redigeringen er hurtig og forfærdelig, men det sider vi ikke til nogen.





Ellers kommer der 'The Lake House' i aften. Resten af familien har set den (ikke mig..) men den skulle være virkelig god! Så det bliver max familiehygge foran fjernsynet! Så lang tid siden, alligevel....
Skal I se den?

Nu står den bare på lektier lektier lektier.

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar