19.08.2012

GENKI 2012 - Fredag

Hej!
Jeg vil gerne sige, at en stor grund til, at jeg skriver disse indlæg, er for, at jeg selv kan huske det! Så der kommer lange beskrivelser, mærkelige facts og det ene og det andet. Hvis I ikke vil læse det, fair nok, men hvis I vil, er I verdens sejeste mennesker på hele jorden!

Dagens outfit:




Efter skole var det bare hjem, klæde om og få styr på det hele.
Jeg skulle have Bulle til at tage billeder, men hun var hos en veninde, og ikke bare sådan lige til at få fat på! Men til sidst kom hun, vi fik taget billeder og alt var fint.

Derefter gik jeg et par kilometer, alene, i cosplay, hen til Amalie, hvilket var ret akavet! Når folk gik forbi og gloede, anede man ikke hvad man skulle gøre.
Da jeg endelig endte hos Amalie, var hun igang med at style wig, men efter det, tog vi på stationen. Emily (en anden cosplayer) steg på på Lyngby og joinede os. Jeg havde jo mit giga-sværd med, så vi måtte stå der hvor folk gik ind og ud, haha. På KBH Hovedbanegård blev der stiret en del, men det er kun sjovt når man er flere.

Da vi endelig ankom til Kongres- og Idrætscenteret, var der kø til indgangen, men når først vi var forbi der, gik det bare der ud af, haha. Jeg fik mødt Emilie, en pige, som Cille og jeg mødte over internettet, men desværre aldrig fik set i virkeligheden, så det var super fedt!

Nogle ville tage billeder af mig, andre kunne 'kende' mig, mens andre igen spurgte om de måtte prøve mit sværd, haha. Nogle staff-medarbejdere spurgte om de måtte holde det, og de blev da overraskede over, hvor tungt det var. Der kom også en Jack Sparrow og sagde, at han plejede at slå sine venner ned med sit sværd (random, haha) og jeg tilbød da, at han måtte bruge mit, så han løb efter sin ven med mit sværd i hånden, haha!

Vi mødte mange forskellige mennesker, jeg blev bla. introduceret for Thea. Jeg har mødt hende før, men det var meget kort, da Amalie skulle aflevere noget til en af hendes veninder. Thea var super super sød, og vi fulgtes da også med hende resten af weekenden.
Vi mødte også tilfældigt en Kakashi med mustache. Jeg er begyndt at læse Naruto, og ind til videre, er Kakashi min yndlingsperson, haha.

Billede 1: To Pikachu'er er gået død
Billede 2: Når man ikke selv orker at bære sig sværd..
Billede 3: Emilie
Billede 4: Kakashi med mustache
Billede 5: Nogle fine cosplays

Billede 6: Genki by night

Da jeg kom hjem kunne jeg knap nok stå på mine ben. Vaklede bare i seng med siiiindsygt ondt i benene! Selv næste dag vågnede jeg bare med ømme ben. Men alt i alt en hyggeligt dag!

xoxo Mille.

2 kommentarer: