03.07.2012

På tur til hest

Hej!

Dette indlæg er egentlig skrevet i går - bare lige så der ikke bliver skabt unødige forvirringer.

Så ja, i går var vi jo ude hos Gipsy. Meningen var bare at skridte ham lidt, bare for lige at få strakt benene. De to, Mia og ham, fik jo en 1. plads i forgårs, i et (hvad jeg har forstået) ret stort stævne! Så det var jo super!





 Gipsy
 MESTERFOTOGRAF eller ikke. Nok ikke.

I starten gad han nada. Men så fik Mia styr på ham og jeg kunne tage over. Er ret stolt, fik ham til at bakke helt selv, hehe.

Vil også lige sige at Mia og jeg har indgået pagt. Styrketræning 5 gange om ugen. Alle de dage jeg er her. Og det er ikke lidt, som I nok læste i sidste indlæg. Så ja, jeg ser frem til min død eller noget. Og så Hørsholm.. men det gider jeg ikke at tænke på nu.

Hav en fortsat god dag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar