02.07.2012

Endelig

Hej!

I morges ankom jeg her i Mariager! Ååh, har bare ventet på det i et halvt år, altså! Det er altid fedt at være heroppe <3

Dagen startede med afslapning. Dog skulle vi lige forbi Gipsys gamle boks (han er flyttet, læs mere på Mias blog) for at rydde den. Samtidig tog vi Tessie med, så hun lige kunne luftes. Derefter kom vi hjem til pizza-rester til frokost, hehe.

Ej, jeg vil faktisk sige, at vi har været ret så aktive i dag! Turen med Tessie, så cyklede vi til Gipsy (9,45 km for at være præcis, haha) og gik igen tur med Tessie.





For et par timer siden efterhånden var vi nede ved havnen. Endelig var der jo nogenlunde vejr, så vi sad i aftenvarmen med en is. Is er tegn på sommer, haha. Vil også sige, at jeg har fået lige lovlig nok sol i ansigtet og ved skuldrene, så jeg tror den står på lidt bedre solbeskyttelse i morgen, haha.

Aftenen er stået på styrketræning. Og tro mig, mennesker. Den pige dér.. hun er forfærdelig. Jeg kan slet ikke følge med.
"Hey, Mille, det var da ikke så hårdt, vel?" og jeg er bare død. Tak Mia. Tak.

Jeg undskylder for den dårlige blogning for tiden, men ærlig talt. Jeg vil hellere nyde min ferie.
Jeg tror, at blogningerne her i Mariager nok kommer i løbet af aftenerne, da det sådan set er der vi har tid.

Tak for jeres tålmodighed!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar