30.07.2012

OPERATION hårblegning

Heej igen!

Jeg er blondine. Basta bum. Desværre er mit hår ikke enig med mig i lige dét. Menmenmen! Nogle har måske hørt om at man kan blege håret med citron? Hvis nogle er i tvivl, kan jeg blot sige: det hjælper!


Håret skal fugtes med citronsaft (der skal faktisk en del til) og så skal man bare ud i solen. Ganske simpelt. HUSK at vaske håret bagefter med en god shampoo og balsam, evt. en hårkur (1 gang om ugen).
Jeg fik desværre kun gjort det to dage, men det hjalp alligevel allerede efter første dag.



Det første billede er taget før vi startede og det andet er taget dagen efter. Faktisk mangler der ét billede, men det nåede vi aldrig at tage, haha. Mit hår blev endnu lysere end på billede nr. 2, så jeg er godt tilfreds!

xoxo Mille.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar