05.07.2012

Lækker aftensmad

Heyoo!

Computer, Animal Planet og tyk mave, det er hvad vi har, haha. Nej, men vi hygger os! Desværre skal jeg jo allerede hjem i morgen. Menmen, jeg nyder tiden her!

Vi fik cyklet både til og fra KONG, hvor Gipsy står opstaldet. Da vi kom hjem, stod den på tur med vuffen og derefter indkøb - for der skulle laves mad!
Som jeg (måske) har skrevet, har vi i nogle dage planlagt en menu. I dag blev vi så enige om hvad vi skulle lave:




Og så nogle spyd med mørbrad, kylling, løg, tomater og peberfrugt.

Men vores dessert... mums!


 kiksebund
 kakao, fløde, smeltet chokolade etc.
Endeligt resultat!
Muuuums!
Så det var jo super lækkert og fedt at lave det!

Desuden fik jeg travet på Gipsy i dag! Første gang jeg travede, var på Julle, en bette, ældre pony. Senere, sidste år, fik jeg travet på Bas, en lidt større pony, men Gipsy.. Ja, han er jo ikke direkte lille, haha.
Det var ret skræmmende.. Hans skridt var så store i forhold til hvad jeg tidligere har prøvet og det gik hurtigt og der var så meget jeg skulle huske på, så jeg gik helt i panik! Men jeg fortryder det slet ikke, hihi <3

Men ja, jeg skal jo hjem i morgen. Jeg ved ikke om jeg får blogget de næste mange uger. Er jo på camp i næste uge, så ved ikke hvor meget tid og overskud jeg har. Men vi får se.

xoxo Mille.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar