05.07.2012

Brunch

Hej!

Who ever invented brunch, I am a fan!

Er Mia og jeg de eneste der æææælsker brunch?






Efter nogle ihærdige forsøg af Mia for at få mig til at stå op, gik vi igang med brunchen. Jeg stod for smoothie, og Mia stod for.. stortset alt andet. Jeg har stadig noget smoothie stående i køleskabet, som jeg er blevet tvunget til at gemme og drikke på et senere tidspunkt. Hm.

Planerne i dag er vel stille og rolige. En gåtur med vuffen og ned til hyppen. Vi cykler selv hjem i dag. Vi plejer jo at cykle derned og blive kørt hjem, men jeg tror, at vi kommer tidligt hjem i dag, så vi kan nyde vejret og gøre klar til aftensmaden, som vi jo står for i dag.
Mia var meget produktiv mens jeg sov, så hun har lavet en liste med ting vi kunne lave, da vi endnu ikke har bestemt os..

Skrives senere!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar