05.06.2012

Undskyld!! Men jeg havde ikke tid i går og jeg har ikke tid i dag og jeg ville have blogger i søndags, men symaskinen døde og så døde det hele bare..

Planerne i dag er følgende: lektier (er sådan set lavet..<3), biffen med mor og søster (hunger games), udendørstræning i aften.

Jeg træner nu officielt 5 gange om ugen! Wuhu! Det ville sige, mandag, 'hyggetræning', altså primært kampe og med straffe til taberne, tirsdag, udendørs 'hyggetræning', onsdag, seriøs træning, fredag, seriøs træning, lørdag, løbetræning.
Dog er dette kun til sommerferien, efter det, ved jeg ikke hvad der skal ske.

Men der er jo også kun 2 en halv uge tilbage!!<3<3

xoxo Mille

2 kommentarer:

  1. Tak for den søde kommentar på min blog! :-) Måske du vil følges? :-)
    http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet