03.06.2012

Galla-party



Hej!

Er først stået op kl. 10:30 efter galla-party i går. Det var ret hyggeligt, dog var der nogen, der ikke lige vidste hvordan man opførte sig når man er ude. Men ellers meget fint. Originalt skulle jeg jo være partner med Mark, men så manglede Vera en makker, så hun blev også min partner. Mark kom ikke i går alligevel, fordi han sad fast på motorvejen, så Vera og jeg blev partnere - hvilket ofte var en stor fordel, haha!

Jeg vil gerne vise jer billeder både fra min mobil og Rosas kamera (som er det samme som mit, hehe)


Rosas sko <3
Vores smukke maleri


 Colorful drinks


haha! Skønhed <3 - men en fordel at være to piger!

Parbilleder (hvor der aldrig kun var parret.. haha)
WUHU.
Vi morede os da det meste af tiden. Ved 11-tiden tror jeg, lå der de der dimser (der er på billedet ovenover) overalt på gulvet. Det værste var ,at det smittede af, så der kom farvede felter på træet. Det var ikke så godt, så alle forældrene (der var 4, haha) og jeg gjorde rent ved at feje det hele sammen og støvsuge og fjerne farverne fra gulvet. Da festen var slut gjorde vi også rent, så det endte med at jeg først kom i seng ved 2-tiden (hvilket er slemt for mig, haha.). Ej, undskyld for så meget 'haha' men der er bare meget 'haha'.

Blogger senere om mit lille projekt!

xoxo Mille.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak <3 men du skal nu nødig sige noget!

      Slet
  2. Du får dælme den kjole til at tage sig ud fra sin bedste side! Hihi..

    SvarSlet
  3. Det er nogle virkelig gode billeder! Thumbs up, til dig :-)

    Knuus Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet