26.02.2012

When I woke up this morning

 .. the sun was shining from the sky.
Og det er lige hvad den gør:


Fik lige muligheden for kort at komme ud i det gode vejr og trække lidt luft, før jeg (igen) skal i gang med lektierne. Matematikken er næsten færdig (mangler lige en graf og en tabel, men ellers) og nærmest hele skelettet til historien. (opgaven består af at man skal lave et skelet ved hjælp af en masse spørgsmål fra et papir, bla bla bla, og så skal man skrive indledningen) og BUM ~
Hvor mange idéer tror I lige jeg har? nada
Så er det jo bare om at komme igang inden kampen mod BMS, som jeg ser frem til. Jeg håber virkelig at vi har en god dag i dag, og min største drøm ville jo være hvis Høgh ikke spillede med. Hun er bare lige deres suverent bedste spiller. Hun trænedede med på årgang 97´til landsholdsamlingerne, så lad os håbe hun er rykket op ;-)

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. sød blog du har dig! håber du vil kigge forbi min blog og måske blive fast læser? ;-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg kunne da godt lige kigge forbi ;-)

      Slet