26.02.2012

Lektier, lektier og atter lektier



Hej igen!

Nu har jeg siddet i .. ja, mange timer og lavet.. lektier. Jeg synes alligevel jeg er nået ret langt. Jeg har lavet en af de tabeller jeg manglede, jeg har lavet de 2 opgaver i bogen, jeg har lavet hele kopi-arket (eller.. sådan.. heh.) oooog til sidst, men afgjort ikke mindst, skelettet. Det tog mig også kun lige 2½ side og 1½-2 timer.


Billedet øverst er skelettet, billedet i midten er min matematikopgave jeg aldrig kommer videre med, og nederst er bare lige opgavebeskrivelsen for skelettet. Bum ~
Nå, jeg får nok ikke blogget mere i dag, tror jeg, men hav en fortsat god weekend!

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak! Det er jo hygge :D!
      Jeg kigger da meget gerne forbi ;-)

      ~ Mille.

      Slet