10.12.2011

Strøget en dejlig decemberdag

Hej!
Cille og jeg har været på strøget idag <3 Jeg har faktisk kun været der og shoppe 2 gange inklusive idag - begge gange med Cille! Jeg fik købt en sød t-shirt - skal nok lægge billeder ud senere ;-)





Jeg føler mig faktisk rigtig heldig! Vi tog tøget mod KBH hovedbanegård. Der var ingen ledige pladser, så vi satte os sådan i en mellemgang på gulvet. Så kom en venlig tog-medhjælper/stewardesse og sagde at vi godt måtte sidde i 1. klasses kupeen! Yay <3 Senere i H&M havde jeg fundet den t-shirt jeg ville have, og stod i køen. Hende foran mig havde to gavekort på 50kr. stk., men hun kunne kun bruge den ene, så hun spurgte om jeg ikke lige ville have det ene gavekort.. yay igen <3 så jeg endte med at give 30 kr. for en t-shirt - not bad.
Blogges <3

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar