11.12.2011

Hævnen er sød

Hej!
Jeg kom hjem fra Cille ved kvart i totiden. Miss you :-(
Vi skulle være på gymnasiet kvart over to, så jeg havde pænt travlt. Kampen var mod Værløse. Et hold jeg ikke kan fordrage..
Lemvig, Limfjordscup 2010 - finale mod Værløse.
De stjal vores guldmedalje dengang. Jeg har ventet et ÅR på at møde dem så vi kunne slå dem - idag blev dagen <3
*basket-alarm*
Min kæde (hvis folk ikke ved hvad en 'kæde' er, er det de 4 andre spillere man er sammen med i en periode. Så de 5 der spiller i samme periode er en kæde) spillere godt og var foran med 8 point. Den anden kæde sluttede deres periode af med at være foran med to. Okay, jeg skal nok lade være med at give et fuldt referat, men i slutningen af sidste periode var den utrolig tæt. Vi var foran, så var de foran, så var vi osv.
*basket-alarm slut*
Vi var til sidst foran med 1 lillebitte point, og der var 40 sekunder tilbage! Ida holdet bolden, fejl (der var holdfejl, så vi fik to straffe) og Ida scorer dem begge :-D! Så er det deres bold på midten - fordi der er under 30 sekunder tilbage tror jeg ... - og Anna stjæler den - vi vinder 67-64. TAK TEAM <3 LOVE YOU GUYS<3333

Ikke nok med at jeg fik hævn for den stjålne guldmedalje, vi er også gået videre til Mesterrække A!!!

Desværre ingen billeder... sryyyyyy..

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar