22.12.2011

Lille-Mindre Juleaftensdag

Hej!
Uh, jeg er i så godt humør! Vi har fri, det er lillejuleaften imorgen, det er juleaften i overmorgen, jeg har fået overstået gaverne osv. osv.. <3 Jeg skal nok bruge dagen idag på at pakke gaver ind, og få blogget. Jeg synes selv at mine gaver blev ret vellykkede, efter stress over at det måske ikke ville komme til tiden, over at det kostede alt alt for meget, osv.


Jeg vil gerne vise mine gaver til min mormor og morfar, og farmor og farfar. De andre, må I vente med.
Til min farmor og farfar har jeg valgt billeder fra min tantes 50års fødselsdag.
Til min mormor og morfar har jeg valgt billeder af deres to hunde, Massimo (den gamle, stolte hund med mørk pels) og Cashmir/Cassimir/Kashmir... (den lille legesyge lyse). Jeg stemmer selv for for navnet Cashmir, hehe.

nå, ses senere idag!

xoxo Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar